lördag 31 oktober 2015

"Höstlov"

 Den här veckan har det varit "höstlov"! - Lov och lov.....egentligen skulle jag inte ha varit ledig alls (tradigt att mamma och pappa måste jobba....) - men jag tjatade till mig ledighet i alla fall....hihihi! Skolan är stängd då alternativet för mig hade varit fritis och i och med att de flesta av mina bästa kompisar är lediga tyckte jag inte att detta lät speciellt lockande......klarade av måndagen men sedan fick jag nog.....övertalade farmor och farfar att spendera lite tid med mig och de var inte svåra att få med......Veckan har inneburit ganska mycket ledig tid för mig trots allt och pappa tog ledigt i fredags....
....och då fick även Ebba en dag fritt från dagis - och såhär glad blev hon!

Fredagen var annars en intensiv dag...... vi hämtade upp Ebbas inneskor som hon glömt på dagis, vi handlade, vi var och klippte mig (kort, fint och tunt blev det...), vi mötte upp farfar på badhuset och jag bara måste berätta - jag "SIMMADE" 2x25m - det ni!!! Kvällen avrundades med att mamma kom hem och vi käkade tacos - mums!

Imorgon är det Halloween - hua! Måste ladda skåpet med godis.....mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar