söndag 4 oktober 2015

Middagen kommer på besök....

 Middagen tog sig hit till Bärnstensvägen idag....mormor, morfar och en lammstek som heter duga med tillhörande smarrig och mustig sås.....bra fördelning tyckte mamma som bara fixade med potatis och sallad och andra tillbehör....

Bra tyckte Ebba som trollade med morfar....
 ...bra tyckte pappa som var hungrig....
 Pockemon - den nya grejen - idag köpte Erik sitt egna album - av EGNA pengar - 149:- - det ni!!!
 Mamma och Ebba hittade lite bordsprydnad på sin morgonpromenad....
När pappa sedan trött och däst, efter middagen, slappnade av i soffan med fotbollsmatch så lekte Ebba och Lisa...nåja - de var ju inte speciellt sociala - med varsin platta i knät, men ändå.....

Jag då - jag sorterade mina kort i min nya pärm - hur kul som helst....nu behöver jag bara fler kort - har ytterligare 8 sidor att fylla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar